środa, 16 października 2013

High Heels !

Dzisiejsza stylizacja , jest zwykła ale w moim stylu. Wysokie obcasy dodają jej elegancji.Wydaje mi się , że jest taka typowo jesienna. Kiedy przypomnę sobie , że kiedyś chodziłam ubrana jak chłopak dziwnie się czuje. Teraz nie wyobrażam sobie założyć dresów , a co dopiero wyjść w nich na ulice ;) I oczywiście znów odchodzę od tematu , no ale nie będe was już bardziej zanudzać ;*







Sukienka -New Look
Koszulka - Atmosphere
Płaszczyk - Atmosphere
Szpilki - Kari 


Przepraszam , że posty pojawiają się tak rzadko , ale zaczęłam pisać ksiązke/opowiadanie (jak na razie mam pół pierwszego rozdziału więc nie wiem co z tego wyjdzię) ponadto jest jeszcze szkoła , w tym roku wzięłam się do nauki nie sądziłam nawet , że to taka wielka przyjemność dostawać dobre oceny.




3 komentarze:

  1. Fajna stylizacja ;)
    Bardzo ładne zdjęcia *.*
    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko naprawdę super mam tą sukienkę jest cool ...
    mam pytanie kiedy dodasz jakiś rozdział na drugiego blga ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja pasująca do ciebie :)

    bartoszfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń